lördag 10 augusti 2013

Vätter challenge

Igår var det tävlings dags igen, denna gången gick tävlingen i Jönköping.
Dagen började med en behaglig morgon med inte mycket stress då starten inte gick fören 18:00. Innan start kändes det som om formen var någon vecka fram. När väl starten gick så kändes det helt okej som det brukar göra. Men väl ut på cyklingen kändes det helt otroligt allting rullade på som ingenting och det kändes nästan som om det var en söndagstur, men när jag såg att jag drog ifrån alla så var det bara att njuta och det var blev ju inte sämre när man fick poliseskort under hela cyklingen. Ut på löpningen fortsatte kroppen att kännas underbart och jag kunde jogga runt kontrollerat och bara mysa av läget och känna att jag hade allt under kontroll.
Kort sammanfattning är att jag hade dom bästa benen jag någonsin haft och ik Hp:s arrangemang var helt fantastiskt. Nu hoppas jag bara formen håller i sig eller blir bättre nästa lördag då det är dom nordiska mästerskapen och min debut i landslaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar