onsdag 18 februari 2015

Playitas

Träna, äta, träna ,äta,träna äta, sova och sedan om igen, så har mina dagar sett ut det senaste två veckorna då jag har varit på 2015s första träningsläger. Det vart ett helt underbart läger med mycket träning, bra vänner och bra väder.
Hela lägret hade fokus på att få så många timmar i banken som möjligt vilket lyckades väldigt bra då jag fick i hop 52 tränings timmar på 12 träningsdagar, så det blev inte så mycket annat än det essentiella som man orkade med.
Det var väldigt kul på lägret speciellt eftersom jag precis hade fått en cykel från Trek och massa simutrustning och kläder från
Utrustningen från HEAD
HEAD.

För att hoppa till ett annat ämne så har jag varit sjukt dålig på att updatera här på bloggen så jag ska testa att ha en Facebook sida där jag tänkte försöka har lite mer fekventa men kortare inlägg. Gå gärna in och gilla ifall ni vill följa mig på bästa sätt, jag kommer fortfarande försöka uppdatera här med. Länk: https://m.facebook.com/profile.php?id=414094038752167


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar