fredag 1 november 2013

Nya sponsorer

Nu när uppbyggningrn för nästa säsong har börjat har jag försökt få kontakt med många affärer och företag för att se om den är någon som var sugen att hjälpa mig inför nästa säsong. Efter mycket sökande så fick jag tag på några som var sugna på att hjälpa mig inför nästa säsong. Den ena var ett lokalt tyg företag som heter Franzenstextil som gör mycket fina lakan m.m. Sen kommer även Motala cykelaffär att hjälpa mig med cykel delar till nästa säsongs tävlings cyklar. Motala cykelaffär är en väldigt bra och framåt affär som alltid kan ge den bästa service som man kan tänka sig när det kommer till cykling. Tack vare Motala cykelaffär så har jag även fått bra kontakt med Trek och kommer därför köra på deras cyklar nästa säsong. Trek gör riktiga kvalitets cyklar sen 1976 och det har inte varit utan framgång då t.ex. Fabian Cancellara har vunnit flera stora lopp så som Paris-Roubaix på deras cyklar. Jag har redan beställt den första cykeln för nästa säsong, det blev en madone 6 series med shimano ultrega Di2, som på bilden nedan, för att få maximal prestanda. Sen efter jul någon gång kommer det komma hem en tempo cykel till mig, men vad för någon är inte bestämt till 100% än.
Det är dom jag har bestämt med just nu, men jag hoppas på att det kommer bli några mer framåt säsongen.
Och om du är sugen på att hjälpa mig under nästa säsong så kan du kontakta mig på axelilianek@gmail.com alla bidrag stora som små är välkomna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar