onsdag 23 april 2014

Sammanfattning av Mallorca resan

I natt kom jag hem från ett väldigt lyckat läger på Mallorca. Jag har bott i colonia de sant jordi, som ligger i den södra delen av Mallorca. Jag åkte dit med det norska landslaget i triathlon då vi på triathlon gymnasiet har börjat ett samarbete med de den senaste terminen. 
Lägret var ett av dom bästa lägren jag har varit på, med mycket träning och mycket bra umgänge.
Lägret på gick under 10 dagar och jag fick ihop sammanlagt ca 42 timmar vilket är klart godkänt. Under dom 42 timmarna så har vi fått med massa olik träning med bland annat back test uppför puig major till mini triathlons (där jag förövrigt fick bekanta mig med marken lite bättre) till öppen vatten pass av olika slag. Kort och gott har vi nästa hunnit med allt som man kan göra som har med triathlon att göra.
som avslutning vill jag tacka mina sponsorer som har hjälpt mig med utrustning för lägret, tack Trek, HEAD, Motala cykelaffär och Franzens textil 
Jag och Kristian Blu efter ett OW pass

Jag och Gabriel a.k.a. tri team treksweden uppe på puig major

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar